Wednesday, July 14, 2010

Bina badan OoOoo.......


      Peh!!! muke beria gile...hahahaha....padahal angkat 30kg je...x mencabar langsung....

      ni la gara-gara amek subjek sains sukan...badan kene jage..kene sihat....ujian kecergasan pn belambak...subjek wellness r kate'n....

       ujian angkt berat nnt mst berjaye lau hari2 work out kat gym camni...hahahaha......10 mark 2 utk carry mark...penting 2....

       utk kwn2 yg len......selamat membina badan,,hahaha...kite lawan badan En. Pit...lalalalala...

Tuesday, July 13, 2010

PREP malam pertama...semesta ni ;-)




NI LAH MUKE BUDAK2 YANG TURUN PREP MALAM NI....

hari tu macam ramai sangat yang angkat tangan bawah 2.75 pointer

tapi tibe-tibe yang turun prep malam ni hanye beberape ketul je...xde rase macam nak berubah ke budak2 ni...isk3x....

orang dah bagi peluang ubah diri tapi diri sendiri xnak berubah,macam mane nk maju...

renung2kan lah wahai sahabat2ku...untuk kebaikan kita bersama :)

ckop dulu buat mase ni, lain hari jumpe lg....bye2!!

Sunday, July 11, 2010

seseorang yang "cukup indah" bagi ku...



Tak pernah aku menjauh darimu
meninggalkan cinta kita
tak pernah aku meluka hatimu
perasaan dan jiwamu
segalanya telah ku serah
hanya engkau terindah

hanya kerna kau yang cukup indah
untuk dimiliki dan tuk dicintai
ku tahu kau mahu ada di hati
untuk di dampingi
untuk di sayangi

tiada yang lain selain dirimu
kekal tinggi dihatiku
tiada pengganti yang mampu ku cari
yang secantik diri kamu
cinta ini tuk dirimu
rasa ini untukmu

hanya kerna kau yang cukup indah
untuk dimiliki dan tuk di cintai
ku tahu kau mahu ada dihati
untuk di dampingi 
untuk di sayangi


hanya kerna kau yang cukup indah
untuk dimiliki dan tuk di cintai
ku tahu kau mahu ada dihati
untuk di dampingi 
untuk di sayangi

hanya kerna kau yang cukup indah
untuk dimiliki dan tuk di cintai