Tuesday, July 13, 2010

PREP malam pertama...semesta ni ;-)




NI LAH MUKE BUDAK2 YANG TURUN PREP MALAM NI....

hari tu macam ramai sangat yang angkat tangan bawah 2.75 pointer

tapi tibe-tibe yang turun prep malam ni hanye beberape ketul je...xde rase macam nak berubah ke budak2 ni...isk3x....

orang dah bagi peluang ubah diri tapi diri sendiri xnak berubah,macam mane nk maju...

renung2kan lah wahai sahabat2ku...untuk kebaikan kita bersama :)

ckop dulu buat mase ni, lain hari jumpe lg....bye2!!

No comments: